Sykki,

38

Kommentoi...

Panu

Penan ja Nuutin SuperKaupunkileirillä treenataan sisällä ja ulkona. Tarkoitus on ottaa myös lähitienoon ulkoliikuntapaikat haltuun ja liikkua niihin pyörillä.

Päivä alkaa Sykillä 10.00. Päivittäiseen ohjelmaan kuuluu sisätreeniä, ulkotreeniä, lounas ja välipala.

Ilmoittaudu pikaisesti IN!!! Paras kesäviikko tulossa!

Panu

Tämä on siis vain ns Penan ja Nuutin pojille eli 07-10.

Panu

Leirillä on tarpeeksi ilmoittautuneita ja se toteutuu. Hinta on 150€. Niille 08-pojille, jotka ovat oman jengin treeneissä ma ja ke, hinta kolmelta päivältä 90€. Sykiltä tulee lasku.

Panu

Hei jos on ruoka-aine allergioita niin niistä olisi hyvä ilmoittaa 0504433158 niin saamme tilattua ruoan oikein!

Martti

Pojille ei kuulemma ole tullut tietoa. Mutta ilmeisesti riittää että alkaa klo 10 maanantaina?

Panu

Ei ole muualla tiedotettu mitään kuin täällä Nimenhuudossa. Joka päivä pyörä mukaan, muista varusteista tiedotetaan aina edellisenä päivänä ja mahd tehdään wa-ryhmä jonne tulee ohjeet. 08:lla tosiaan ma ja ke omat treenit on 11-14 joten eivät niinä päivinä ehdi leirille.

Panu

Ja ulko- ja sisätreenikamat joka päivä!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot